1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2464334

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Ja han skulle tydligen ha kommit inför säsongen 19/20 om vi hade hållt oss kvar. Hade varit en jävla förstärkning. Liksom ett helt gäng andra AHL-svenskar