Men nu blir det nog Bernhardt. Har lite svårt att se hur MoDo ska fixa tre omgångar i ett slutspel. Precis som B sa i intervjun är det pinsamt att inte lyckas ta tre poäng i en match där man har allting i handen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men nu blir det nog Bernhardt. Har lite svårt att se hur MoDo ska fixa tre omgångar i ett slutspel. Precis som B sa i intervjun är det pinsamt att inte lyckas ta tre poäng i en match där man har allting i handen.