{9037}: Känns som en annan får mer och mer rätt om Hallorans begränsade skills. Visst säkert inställning också när han redan är klar för spel i Finska ligan till nästa säsong, men då är det ju ytterliggare ett bevis på bristande karaktär och man tackar och tar emot att vi fick in Palola istöllet.
Palola förresten, man kan ju inte annat än digga en spelare som bara osar målskytt och firar sina mål som det var det första nånsin i karriären. 😁👍
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Palola förresten, man kan ju inte annat än digga en spelare som bara osar målskytt och firar sina mål som det var det första nånsin i karriären. 😁👍