Varför kan inte ett Norrlandslag vara bra ??? Utan det är alltid deras motståndare som varit dåliga. Varför dömmmer DIFiplinnämden alldid hårdare straff för Norrlandslagen ? Tik första match mot VF finns det bilder på att HELA pucken är övermållinjen ? Blåser inte Lärking för blockering innan pucken glider över mållinjen i match två ???? Eller som Errold skulle ha sagt "skämmes ta me faan " Lärking
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Utan det är alltid deras motståndare som varit dåliga.
Varför dömmmer DIFiplinnämden alldid hårdare straff för Norrlandslagen ?
Tik första match mot VF finns det bilder på att HELA pucken är övermållinjen ?
Blåser inte Lärking för blockering innan pucken glider över mållinjen i match två ????
Eller som Errold skulle ha sagt "skämmes ta me faan " Lärking
LYCKA till i kväll TIK.