Lite märkligt att KIK kan vara så överlägsna mot en forna tiders storklubb som AIK. Håller ju alltjämt en hög klass inom fotbollen och har till och med blivit en klubb att räkna med inom bandyn på senare år. Förlorade ju en SM-final mot Villa efter sudden bara för ett par år sedan. Men hockeylaget har uppenbarligen inte så mycket att hämta. Lite förvånande faktiskt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer