Dubbeld: Alltså den där kemin som Ante pratar om har vi i ärlighetens namn inte sett mycket av de här 42 omgångarna. Kan det ha varit en 5-6 matcher där det funkat? Mer är det ju inte.
Jädrigt tråkigt men inte så förvånande att man kör vidare med tanke på hur Ante tidigare resonerat. Måste bero på att spelarna helst vill lira ihop, kan inte se någon annan anledning att fortsätta med denna uppställning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jädrigt tråkigt men inte så förvånande att man kör vidare med tanke på hur Ante tidigare resonerat. Måste bero på att spelarna helst vill lira ihop, kan inte se någon annan anledning att fortsätta med denna uppställning.