Ja dä ä bar å åk sä Ante….😳 Vis dä då för faaan imöra mot Måns Möller å CO!! Imöra vill ja se pansarvagnar på isen å int ett gäng mä Babsan!! Nu ladd vi tusen så ha vi lekstuga i Sydkraft imorgon kväll!!💪💪💪 Lillörta å låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Halleluja 🙏🙏🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vis dä då för faaan imöra mot Måns Möller å CO!!
Imöra vill ja se pansarvagnar på isen å int ett gäng mä Babsan!!
Nu ladd vi tusen så ha vi lekstuga i Sydkraft imorgon kväll!!💪💪💪
Lillörta å låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Halleluja 🙏🙏🙏