Efter några matcher där jag skulle gått, men familjebestyr sent inpå har satt käppar i NHC-hjulen ska jag ÄNTLIGEN få se på plats igen. Skiter i resultatet just idag, har fan abstinens på arenaluften.
Taxi från Bloco 17.30, om någon rödvit i forumet har vägarna förbi är jag tillgänglig för en DAGSATTKLÅTWINPEAKARNA-skål från 17.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Taxi från Bloco 17.30, om någon rödvit i forumet har vägarna förbi är jag tillgänglig för en DAGSATTKLÅTWINPEAKARNA-skål från 17.