1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 247748

Sv: TIK 03/04
SirPimme: Håller med på alla punkter förutom Crippe. Har varit lovande i tre säsonger nu. Han är lysande i de trånga situationerna i anfallszon, men räcker inte till över övriga planen. Men, men det är min åsikt och jag är rätt övertygad om att han blir kvar även nästa säsong, detta baserat på Kentas utlåtanden om honom (om han själv...).

Ska också bli intressant och se vad Pelle vill. Han har ju tidigare varit tydlig på att han någon gång vill spela med SSK igen.

Pasi in och Lindman ut? Kanske det. Sedan är det dessvärre så att VF och FBK kanske "köper över" varsin av dom två...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer