Han har enligt mitt sett att se det haft en väldigt hög lägsta nivå jämnfört med tidigare det är just det som varit problemet, att han kommit i djupa svackor i matcherna men nu jobbar han och sliter i varje byte i stället för att vika ner sej..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han har enligt mitt sett att se det haft en väldigt hög lägsta nivå jämnfört med tidigare det är just det som varit problemet, att han kommit i djupa svackor i matcherna men nu jobbar han och sliter i varje byte i stället för att vika ner sej..