Kom att tänka lite på fjärde semin 1998, där MoDo också hämtade in 0-3 men sedan föll i sudden (liksom ikväll). Var ännu hetare då med Alavaaras överkörning av domaren m m. Gillar den här sortens matcher. All heder till underhållningen i Ö-vik ännu en gång 👍
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kom att tänka lite på fjärde semin 1998, där MoDo också hämtade in 0-3 men sedan föll i sudden (liksom ikväll). Var ännu hetare då med Alavaaras överkörning av domaren m m. Gillar den här sortens matcher. All heder till underhållningen i Ö-vik ännu en gång 👍