Känner detsamma som det har sett ut och låtit nu ett tag. Trött och mesigt. Inga ytterligare flerårskontrakt där inte. Hade varit intressant att se hur vår nuvarande trupp presterat under en annan tränarstab. Typ en ny ”Lill-Kenta” kunde vara något, vem det nu skulle vara. Bland de tränare vi haft genom åren är nog han ändå favoriten framför andra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känner detsamma som det har sett ut och låtit nu ett tag. Trött och mesigt. Inga ytterligare flerårskontrakt där inte. Hade varit intressant att se hur vår nuvarande trupp presterat under en annan tränarstab. Typ en ny ”Lill-Kenta” kunde vara något, vem det nu skulle vara. Bland de tränare vi haft genom åren är nog han ändå favoriten framför andra.