Exakt vad jag gör det. Och om vi nu skulle snubbla på mållinjen ännu en gång, för det händer ju i princip varenda år, så litar jag på att vi tar hem den där pokalen nästa vår. Blir ett firande i rött och vitt som ingen sett maken till sedan fotbolls-EM 1992.
DJ Hemp: Vi hugger sista play-in . Sen kör vi över allt å tar guldet a'la HV95 . Petter Rönnqvist storbölar i studion , " Det ska ju va storlagen som vinner "
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Exakt vad jag gör det. Och om vi nu skulle snubbla på mållinjen ännu en gång, för det händer ju i princip varenda år, så litar jag på att vi tar hem den där pokalen nästa vår. Blir ett firande i rött och vitt som ingen sett maken till sedan fotbolls-EM 1992.