Har i alla fall inga invändningar mot de som kommenterat Timrås matcher på sistone. Lugna och sakliga reflektioner. Kan eventuellt sakna sidekicks ibland, men nöjer mig ändå med enkla och seriösa kommentatorer som inte tar för mycket plats. Det mesta ser man ju själv. Där behöver inte vara en fjant som försöker spela någon slags underhållare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har i alla fall inga invändningar mot de som kommenterat Timrås matcher på sistone. Lugna och sakliga reflektioner. Kan eventuellt sakna sidekicks ibland, men nöjer mig ändå med enkla och seriösa kommentatorer som inte tar för mycket plats. Det mesta ser man ju själv. Där behöver inte vara en fjant som försöker spela någon slags underhållare.