+ 4
Inlägg: 2481665
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: nej Ante har vi jinxat alldeles för mkt med alla hyllningar förra våren samt i höstas.
Anti-jinx = bra
Ante-jinx = dåligt
Anti-jinx = bra
Ante-jinx = dåligt
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Dags att studsa tillbaka nu. Gör oss glada ikväll Timrå!
Och Walli ska vara kvar annars är det skandal. Alvarez tillbaka ikväll?
Och Walli ska vara kvar annars är det skandal. Alvarez tillbaka ikväll?
+ 1
Apropå Ante. Om jag känner han rätt så har han legat sömnlös sedan lördagsmatchen. Ni tycker att Anton är en vinnarskalle? Vart har han fått det tro?