1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2485818

Sv: Apropå nånting...
PontusPilatus: Allt känns som ett väldigt svagt ryckte, efter allt Timrås organisation har gjort för honom och vi supportrar som stöttade honom tror jag inte han skulle välja spel i Hv speciellt om Hv blir kvar nästa säsong

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tik_timraik : "Allt känns som ett väldigt svagt ryckte"

Han har ändå träffat Nubben, det är ju mer kött på benen än ett svagt ryckte. Jag har svårt att tro att dom har jättemycket gemensamt utanför hockeyn för att ta en spontanlunch, även om dom har en liten historia med Timrå. Får han bra mycket bättre betalt i HV så drar han nog till HV före Timrå.

Eller menar du att det är ett svagt ryckte att dom ens träffats?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer