- Queen - We are the champions (lägg märke till raden "we'll keep on fighting til the end..") - orion/Klaus Doldinger/U96 - Das Boot (så klart, vilka symboliserar den oslagbara och livsfarliga ubåten mer än Timrå?) - Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg (oss ska det väl vara, men ändå!) - Kenta Gustafsson - Just idag är jag stark! (kommentar överflödig)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
- Queen - We are the champions (lägg märke till raden "we'll keep on fighting til the end..")
- orion/Klaus Doldinger/U96 - Das Boot (så klart, vilka symboliserar den oslagbara och livsfarliga ubåten mer än Timrå?)
- Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg (oss ska det väl vara, men ändå!)
- Kenta Gustafsson - Just idag är jag stark! (kommentar överflödig)