willysson: De har brister...och svagheter... nu öser vi på. Formidabel insats idag. Jag saknar ord. Bra kämpande i boxplay, de dödade utvisningarna mycket bra. Halvardsson gjorde ett bra städjobb. En eloge till allihopa för vunna tekningar,kämpande i backspel och forcheckning, målvaktsspel och målgörande. Vi kan vara nöjda men inte avtaggade, nu väntar ännu en kämpainsats mot ett förmodligen skakat Frölunda. Vi reser oss alltid och vi ger aödrig upp. En särskild eloge till de samlade Timråfansen som hördes väl matchen igenom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Formidabel insats idag. Jag saknar ord. Bra kämpande i boxplay, de dödade utvisningarna mycket bra. Halvardsson gjorde ett bra städjobb. En eloge till allihopa för vunna tekningar,kämpande i backspel och forcheckning, målvaktsspel och målgörande. Vi kan vara nöjda men inte avtaggade, nu väntar ännu en kämpainsats mot ett förmodligen skakat Frölunda. Vi reser oss alltid och vi ger aödrig upp. En särskild eloge till de samlade Timråfansen som hördes väl matchen igenom.