DJ Hemp: Fotboll är ett kan tänkas. Ena sonen var på Tele2 i söndags. Real feel -12, ogästvänlig betong och 0-8 i baken. Han var även på alla debacle i AS i förra säsongen i "08-land". Såna fans borde få medalj.
Åter till hockey, bara så kallade positiva matcher kvar, vilket i sig känns ovant.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ena sonen var på Tele2 i söndags. Real feel -12, ogästvänlig betong och 0-8 i baken. Han var även på alla debacle i AS i förra säsongen i "08-land". Såna fans borde få medalj.
Åter till hockey, bara så kallade positiva matcher kvar, vilket i sig känns ovant.