Andersson: Japp varit klart länge det att Walli inte blir kvar. Får bara städa efte skit spelare i 4e helt sinnessjukt att slarva bort en sån nyttig spelartyp som han 🥸🥸🥸
Ja, sticker Wall-E så är det förståligt från hans synvinkel. Den som krigat mest hela säsongen. Tagit sin roll, ändå gjort en hel del poäng. Varit som en pansarkryssare både i anfallszonen och egenzon. Men blir inte belönad med mer istid av Ante…
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer