Nu har man fixat glödstiften på dieselmotorn på Lundin och Svensson så vi kan se framåt med tillförsikt.
Skämt åt sido, hur det än går nu har Timrå gjort en bedrift och jag är nöjd även om man åker ut i raka matcher, kanske inte direkt efter match men med säsongen i backspegeln.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skämt åt sido, hur det än går nu har Timrå gjort en bedrift och jag är nöjd även om man åker ut i raka matcher, kanske inte direkt efter match men med säsongen i backspegeln.