Karlsson74: Tåget närmar sig inte 70, han dog långt före det. En spelare som spelade i Timrå hela sin tid förutom sista åren då han spelade i Bergeforsen. Han dog ung.
Villervalla: Nu menar jag rent allmänt med tröjhissningar. iaf i timrå..Det var väl sisådär 39 år sen tåget spelade matcher med oss..ingen under 45 har väl ens sett han spela? Jag kan väl tycka att det kan vara dags för en spelare av någorlunda modernare snitt och som känns mer aktuell för en något yngre publik..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer