1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2491294

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Sputnik: kollade på hockeykväll i svt och alldeles efter klippet från Skellefteå matchen hör man Johanna Dahlén säga "jaha men va bra", i ett lättat tonfall. Min tolkning är att hon ringde ett snabbt samtal till brorsan för att kolla läget

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
OlliJanne: Jag reagerade också över det. Tyckte det var märkligt.
Har spolat tillbaka ett par gånger nu, och hon säger det ju inte i studion? Måste vara något som har med referatet av matchen att göra, och inklippningen av det ljudet.

”Ja men vad bra, vad kul att höra”.
The plot thickens..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer