Ja fortfarande int fatt att vi ä i kvarten!!😳 Sist va en i Rosenlund å titt 2010.. Ja herregu.. Nubben..Kappan..lage..Klubben..Sponsorerna..Supportrarna= KOLLEKTIVET!! Tillsammans ha vi gjort dä möjlighet 🙏💪🎉 Ja ä fruktansvärt gla å vi har firt hela natten i hemmabaren mä Lönnå..Nanne…Eilert Pilarm å Eddie Meduza!! Dä ha runnit så lätt..🥳🥳🥳 Nä nu invänt vi att Bolage ska öppna.. Vi ä i KVARTSFINAL å ja ha fan int fatt dä än 😳😇💪🙏🥳 Vi ä Timrå IK å Tillsammans kan vi gå HELA VÄGEN TILL SM-GULD 🙏😇🎉🥳 Ja hopp att Dallas å Rinnell ä friska tä freda 🙏🙏🙏 Halleluja 🙏🙏🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sist va en i Rosenlund å titt 2010..
Ja herregu..
Nubben..Kappan..lage..Klubben..Sponsorerna..Supportrarna= KOLLEKTIVET!!
Tillsammans ha vi gjort dä möjlighet 🙏💪🎉
Ja ä fruktansvärt gla å vi har firt hela natten i hemmabaren mä Lönnå..Nanne…Eilert Pilarm å Eddie Meduza!!
Dä ha runnit så lätt..🥳🥳🥳
Nä nu invänt vi att Bolage ska öppna..
Vi ä i KVARTSFINAL å ja ha fan int fatt dä än 😳😇💪🙏🥳
Vi ä Timrå IK å Tillsammans kan vi gå HELA VÄGEN TILL SM-GULD 🙏😇🎉🥳
Ja hopp att Dallas å Rinnell ä friska tä freda 🙏🙏🙏
Halleluja 🙏🙏🙏