1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2492333

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Lodin är rock'n roll med bad boy-stämpel. Därutöver är han de facto en duktig hockeyspelare med egenskaper som kan bryta mönster i matcher. Men han är humörsspelare och kan lika gärna vara ett sänke. Hur han är i en grupp vet jag inte men misstänker att han kan vara a piece of work för en tränare att hantera. Men han kommer alltid ha en fanbase, grupperingar som glorifierar honom. Den stjärnauran har han

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tycker också Lodin är en bra hockeyspelare, speciellt när han gör oväntade saker som ställer motståndarna.
Men ser ändå inte honom som någon topp 6 hos oss. Speciellt inte med Hållander på ingång och en skadefri Wedda.

Sv: Apropå nånting...
För övrigt går årets '' lady byng '' eller liknande i SHL till MPS ???? 40 matcher 0 utvisningsminuter

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer