Stryparn: Hållander måste väl gå in i den kategorin gällande oöm powerforward? Det är väl redan typ "bekräftat" i media dessutom. Där får vi in en Lander light.
Hoppas innerligt Wedda håller sig hel, men ser gärna en forward ytterliggare till in med näsa för mål i allafal. Palola är man lite kluven kring, han blir ju inte yngre men är en sann sniper och har ju dessutom krigat på rätt bra även utan puck nu på slutet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppas innerligt Wedda håller sig hel, men ser gärna en forward ytterliggare till in med näsa för mål i allafal.
Palola är man lite kluven kring, han blir ju inte yngre men är en sann sniper och har ju dessutom krigat på rätt bra även utan puck nu på slutet.