Håller med er om att det är skandal att TV 4 enbart visar Djurgården... Igen och igen... Visserligen kan ju den serien avgöras på måndag - så ur den synvinkeln är ju den matchen mest intressant... Och bort med Perlskog... En katastrof!!!
Men annars... Hur många stockholmare är egentligen intresserade av hockey...? Det är väl bara fotboll som gäller... I snitt bara drygt 8 000 på matcherna i slutspelet...
Nej... Visa matchen mellan Frölunda och Timrå... Där finns ett stort intresse!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men annars... Hur många stockholmare är egentligen intresserade av hockey...? Det är väl bara fotboll som gäller... I snitt bara drygt 8 000 på matcherna i slutspelet...
Nej... Visa matchen mellan Frölunda och Timrå... Där finns ett stort intresse!!!