issa: Måste tyvärr göra dig ledsen. I morgon visar dom DIF-FBK.
På onsdag visas TIMRÅ-VF.
HELT fel val tycker i.a.f. jag. Det mäste väl vara MERA spännande med VF- Timrå i Frölundaborg ???? Men,men, som sagt var, "det är ju Stockholms-hockeyn som gäller". Typiskt TV-4!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Måste tyvärr göra dig ledsen.
I morgon visar dom DIF-FBK.
På onsdag visas TIMRÅ-VF.
HELT fel val tycker i.a.f. jag. Det mäste väl vara MERA spännande med VF- Timrå i Frölundaborg ????
Men,men, som sagt var, "det är ju Stockholms-hockeyn som gäller". Typiskt TV-4!!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!