hassebasse: Jag spyr och kräks......Vem f-n vill se när Färjestad slår ut Djurgården? Skit oxå att TV4 visar fel match!!! Jag har ju inte skaffat Canal+ ännu,men det blir det till finalen,men då hade jag tänkt att se matcherna både i Karlstad och Timrå "LIVE"
Älska Timrå IK i nöd och lust ALLTID!!!!! SM-GULD 2002-2003!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skit oxå att TV4 visar fel match!!!
Jag har ju inte skaffat Canal+ ännu,men det blir det till finalen,men då hade jag tänkt att se matcherna både i Karlstad och Timrå "LIVE"
Älska Timrå IK i nöd och lust ALLTID!!!!!
SM-GULD 2002-2003!!!!