hassebasse: Varför inte sända matcherna på TV3 istället?? Tänk att få höra matcherna kommenteras av Håkan Södergren och LG Björklund och i pauserna kunde väl Gert Fylking springa omkring i sin läckra rosa träningsoverall och mammutboots och intervjua spelare o tränare..... Tänk jag glömmer ALDRIG Hockey-VM på TV3 i slutet av 80-talet och början av 90-talet.........man skrattade hela tiden åt SPEKTAKLET!!!!! Men gud så roligt det var.....ha ha ha!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tänk att få höra matcherna kommenteras av Håkan Södergren och LG Björklund och i pauserna kunde väl Gert Fylking springa omkring i sin läckra rosa träningsoverall och mammutboots och intervjua spelare o tränare.....
Tänk jag glömmer ALDRIG Hockey-VM på TV3 i slutet av 80-talet och början av 90-talet.........man skrattade hela tiden åt SPEKTAKLET!!!!!
Men gud så roligt det var.....ha ha ha!!