hassebasse: Har också hört av mig till TV 4 via mail och fått samma svar... Hur många skall klaga innan de byter ut Perlskog???
Men vem skall TV 4 sätta in i stället...? Hmm... Skall Challe och den där Johan (?) från V-75 trav - förlåt hockeykväll kommentera... Det skulle nog inte heller var lysande... Nej... Frågan kvarstår... Någon som ser något alternativ...?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men vem skall TV 4 sätta in i stället...? Hmm... Skall Challe och den där Johan (?) från V-75 trav - förlåt hockeykväll kommentera... Det skulle nog inte heller var lysande... Nej... Frågan kvarstår... Någon som ser något alternativ...?