hassebasse: Vi får se.......men jag föredrar hellre att lyssna på sportradion......man klättrar på väggarna hela tiden och man lever sig in så mycket i matcherna att inget annat existerar.......vid varje match blir hela min familj drabbad,men va f-n........Snart tar ju Timrå IK BRAGDGULDET och sitt första SM-GULD så det får de tåla......Skål på dig oxå......Snart spela vi Sm-Final!!!!!!! mmmm så gott!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mmmm så gott!!!