mikenomad: Tanken på utlåning var väl i.o.f.s bra men tyvärr har ju utfallet som du skriver blivit litet av ett misslyckande... Var väl stundtals utanför laget o när han spelat inte haft allför stor roll. Sen kom ju skadan lite olyckligt. Men en utlåning till ex Östersund hade nog gett mer i hans utveckling med en större roll där o betydligt mer speltid. Är ju fortfarande ung Oliver men känns lite som det stannat upp i utvecklingen o där känns ju Värmhed mer intressant i dagsläget.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Var väl stundtals utanför laget o när han spelat inte haft allför stor roll. Sen kom ju skadan lite olyckligt.
Men en utlåning till ex Östersund hade nog gett mer i hans utveckling med en större roll där o betydligt mer speltid.
Är ju fortfarande ung Oliver men känns lite som det stannat upp i utvecklingen o där känns ju Värmhed mer intressant i dagsläget.