1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2494307

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tanken på utlåning var väl i.o.f.s bra men tyvärr har ju utfallet som du skriver blivit litet av ett misslyckande...
Var väl stundtals utanför laget o när han spelat inte haft allför stor roll. Sen kom ju skadan lite olyckligt.
Men en utlåning till ex Östersund hade nog gett mer i hans utveckling med en större roll där o betydligt mer speltid.
Är ju fortfarande ung Oliver men känns lite som det stannat upp i utvecklingen o där känns ju Värmhed mer intressant i dagsläget.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nu hoppas man på en Lulevinst så grisarna får en tidig semester

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...