mikenomad: Var kanske några som "hypade" men jag tror många mer innerligt önskade att en från vaggan egen produkt skulle nå framgång. Måste säga att jag har dålig koll på han framfart på Teg men det lilla jag hängt med så förstår jag att det blev sparsamt med poäng och tyvärr lite väl mycket skadetid.
För övrigt, apropå tidigare bilder/inlägg, var ju både Chrippe och Hagos delaktiga i vår framgångsperiod och ska ha cred för det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
För övrigt, apropå tidigare bilder/inlägg, var ju både Chrippe och Hagos delaktiga i vår framgångsperiod och ska ha cred för det.