1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2494601

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Nu blir det tufft för Brynäsarna!
Jag är väl en av de få som gillar det här...
Blir förvisso en längre resa för oss men då får MoDo se till att kliva upp så får vi lite närmare där o så får vi lite heta derbyn mot MoDoliderna! 😁
Sen tror jag att det kan vara bra för Brynäsarna o komma ner i Allsvenskan o börja om o då göra rätt från grunden vad gäller det organisatoriska.
Har ju vart en tränarcirkus en längre tid där o så målvaksstrulet denna säsong.
Oavsett vad man tycker om Brynäs så skulle jag tro att en förlust idag gör det väldigt svårt att vända detta!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...