1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 249542

Sv: Kenta - rörd och skakad
frölundahjärta: Jag undrar vad man har för motiv på ett vykort från Timrå. Domustrappan och ishallen?

Stockholm har några katastrofala kvarter runt Klara men nu rustas till och med såna gamla skamfläckar som sergelområdet upp och blir en prydnad. Parkeringshus mitt i stan byggs om till kontor och bostäder. Själv jobbar jag i innerstadens absolut mest charmlösa område (Tegelbacken) men nu ska till och med vi få det fint.

I övrigt är innerstaden full av vackra hus och välplanerade stadsdelar. Visst finns det ställen som Fältöversten, Hornstull, Kniv-Kungsholmen, Ringen och andra ugly ställen men det finns motsvarigheter i Götet också. Vi har till och med snyggare spårvagnar nu...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer