frölundahjärta: Göteborg är en fin stad på många sätt och jag har varit där mycket (feskekörka var ett skämt) men jag skulle allt annat lika aldrig byta fjollträsk mot götlaborg.
När jag var en finnig liten Sundsvallsbo gillade jag mer att besöka Göteborg än Stockholm helt enkelt för att stan var lättare att greppa och folk är mer hjärtliga mot omgivningen. Och Liseberg är roligare än Grönan. Men som boende och verkande i Stockholm trivs jag alldeles förträffligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När jag var en finnig liten Sundsvallsbo gillade jag mer att besöka Göteborg än Stockholm helt enkelt för att stan var lättare att greppa och folk är mer hjärtliga mot omgivningen. Och Liseberg är roligare än Grönan. Men som boende och verkande i Stockholm trivs jag alldeles förträffligt.