El Maco: Tänkte´nte på de´ ju! Oj, va´ jätterädd ja´ blev nu asså!! Du kan väl LOVA å´ inte snacka me´ din fassa asså`?? Snälla du ?? Du ska få en glass, eller va´ ru´ vill asså, bara du inte ringer efter din fassa!! Han e´ju en JÄTTE-Bamse!! De blir ju inte rättvist ju!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tänkte´nte på de´ ju! Oj, va´ jätterädd ja´ blev nu asså!!
Du kan väl LOVA å´ inte snacka me´ din fassa asså`??
Snälla du ??
Du ska få en glass, eller va´ ru´ vill asså, bara du inte ringer efter din fassa!! Han e´ju en JÄTTE-Bamse!! De blir ju inte rättvist ju!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!