frölundahjärta: Kungsholmen har sina fördelar och är rätt så trevligt. Stadsdelen är lite profillös eftersom det inte finns så många innekrogar, trendiga barer eller så men att bo där rekommenderas (om inte annat för att priset på BR är lite lägre än Östermalm och trendiga Söööder...).
Bo på Kungsholmen, gå ut på Söder, handla på Östermalm och jobba i City är en bra kombination...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bo på Kungsholmen, gå ut på Söder, handla på Östermalm och jobba i City är en bra kombination...