El Maco: Glömde att berätta, att Kråkemåla är INTE så litet som Du tycks tro. Vi ska faktiskt få ASFALTERAT på Storgatan till sommaren. Se´n ska vi få Gatubelysning också så de´ så!! Har också fått höra att vi ska få en RONDELL. Korvkiosk HAR vi redan, som håller öppet på lördagar ! Fick du så´ru TEG nu va !??? Så kom inte å´ SKRYT me´ ditt Fjollträsk nå´mera, dä´ säjer jag bara !! Å´ en sak till !! Jag har köpt FÄRG-TV !!!!! Mä´ FJÄRRKONTROLL!! Där fick du allt så´ru TEG va`!!??? Trodde du inte va ????
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Glömde att berätta, att Kråkemåla är INTE så litet som Du tycks tro.
Vi ska faktiskt få ASFALTERAT på Storgatan till sommaren.
Se´n ska vi få Gatubelysning också så de´ så!! Har också fått höra att vi ska få en RONDELL. Korvkiosk HAR vi redan, som håller öppet på lördagar ! Fick du så´ru TEG nu va !???
Så kom inte å´ SKRYT me´ ditt Fjollträsk nå´mera, dä´ säjer jag bara !!
Å´ en sak till !! Jag har köpt FÄRG-TV !!!!! Mä´ FJÄRRKONTROLL!!
Där fick du allt så´ru TEG va`!!??? Trodde du inte va ????
TIMRÅ IK 4 Ever!!!