+ 3
Inlägg: 2495746
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Västervik kör verkligen fullständig jävla gris just nu.
Inne på sin andra 5+Game efter fullständiga hjärnsläpp
Inne på sin andra 5+Game efter fullständiga hjärnsläpp
+ 1
Vill inte låta bitter, men jag har ingen go känsla vad gäller Wedda bara.
Det är lite Mattias Sjögren över honom på nått sätt. Han som va lagkapten i Rögle men där känslan är att han nästan alltid gick sönder och stod på ett rätt dyrt kontrakt.
Med tanke på våran begränsade ekonomi så har vi inte riktigt råd med en topp 6 spelare som knappt kommer spela.