1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2495774

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Walli vill ju ha större roll, så han vill nog inte harva i en 4:e kedja även nästa säsong.

"Erik Walli Walterholm har fått ett kontraktsförslag från Timrå – men har ännu inte valt att skriva på. Här handlar det framför allt att han vill ha en större roll än den han haft i år."

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: en roll som timrå inte kan ge, kedja 1 och 2 är "färdiga" och med all rätt tycker jag att för hans egen del så bör han gå och få en större roll någon annanstans, Älskar Walli personligen och tänk vad han kan göra i en 1 eller 2 kedja i HA, rena poängmaskin har han möjlighet till.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...