Labban: Ja men hade han varit den nästa Mats Sundin så hade han väl ändå inte hamnat i 4e kedjan? Eller är det svågerpolitik deluxe i laguttagningarna? Just i Walli fallet verkar det ju dock som vi kan sluta spekulera om SAIK ryktet stämmer.
Tänk om det blir så jävligt att vi sumpar Walli och förlänger med Lundin
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Just i Walli fallet verkar det ju dock som vi kan sluta spekulera om SAIK ryktet stämmer.
Tänk om det blir så jävligt att vi sumpar Walli och förlänger med Lundin