Lomond: nu har jag läst STs betyg och i princip kan man ju köra en karbonkopia på det du skrev.
Texten känns som en blandning av 50% det de flesta här inne är tycker och 50% baserat på vilka som har kontrakt eller nyligen fått förlängt av Kapanen. Och nej detta är ingen kritik av ST jag tycker de har en alldeles utmärkt bevakning av Timrå IK men de får inte bli allt för kompis med ledare/spelar så de inte kan vara tuffa när det krävs.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Texten känns som en blandning av 50% det de flesta här inne är tycker och 50% baserat på vilka som har kontrakt eller nyligen fått förlängt av Kapanen. Och nej detta är ingen kritik av ST jag tycker de har en alldeles utmärkt bevakning av Timrå IK men de får inte bli allt för kompis med ledare/spelar så de inte kan vara tuffa när det krävs.