1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2515027

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Hartmann precis som många andra i laget och laget som helhet måste lära sig att bli jämnare. Som det är nu pendlar det mellan högt och lågt både mellan matcherna men även i matcherna. Hur många matcher har inte räddats från fiasko pga av en bra period. Och kan vi få se en Wedda skadefri en enda säsong snälla, snälla. Att Hartmann skulle bräcka Wedda håller jag inte med om. Wedda kan i sina bästa stunder platsa i en 1a femma i Tre Kronor (i euro hockey tour typ), riktigt där är inte Hartmann än men undrar hur de skulle passa ihop i samma kedja?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag håller en hel Wedda topp 3 bäst i Timrå.
Hartman och Wedda i samma kedja skulle kunna va brutalt effektivt! Kanske med EP som center?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer