{297}: Ja, om man hela tiden ska se saker negativt så håller jag naturligtvis med. Jag väljer det andra alternativet och ser fram emot en hel Wedda nästa säsong! Men du har väl tyvärr oddset på din sida. Den som lever får se?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag väljer det andra alternativet och ser fram emot en hel Wedda nästa säsong!
Men du har väl tyvärr oddset på din sida.
Den som lever får se?