1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2515035

Sv: Apropå nånting...
{297}: Wedin är bara bonus, jag räknar inte in honom på allvar i lagbygget. Där har vi en glaslirare på riktigt. Jävligt synd och frustrerande förstås och det är ju inget han kan hjälpa. Antar jag

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tycker det är skittrist med Wedin, han har lika mycket hockey i sig som dom absolut bästa spelarna i laget. Kanske bästa skottet i hela laget också. Men ska man vara realist (eller negativ idiot som vissa tycker) så undrar jag om det var så smart att signa Wedin till säsongen 26/27 med hans historik. Jag vet inte hans prislapp, han kanske är billig med tanke på skadorna, men det är sannolikt en ansenlig lönepost vi har på läktaren där under i snitt 20-25 matcher/säsong. Han förtjänar mycket bättre än sitt skade-öde, grabben.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer