Nog är det tryck på biljetter alltid. I torsdagsmatchen stod jag och köade redan klockan 17.00 för att få en bra plats. Kan garantera att jag ej var ensam. När portarna slogs upp 17.30 ringlade kön ända upp till skolan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nog är det tryck på biljetter alltid. I torsdagsmatchen stod jag och köade redan klockan 17.00 för att få en bra plats. Kan garantera att jag ej var ensam. När portarna slogs upp 17.30 ringlade kön ända upp till skolan.