Mycket sköjja här nu, skall man vara allvarlig så är Timrå grymt bra, och de sätter onekligen press på det lag som de flesta vill lyfta till skyarna. Oavsett hur det slutar i kväll, så skall Timrå ha en eloge för denna säsongen, det är en grym prestation dom har åstadkommit hittills, och det är inte över än.... Tyvärr....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mycket sköjja här nu, skall man vara allvarlig så är Timrå grymt bra, och de sätter onekligen press på det lag som de flesta vill lyfta till skyarna. Oavsett hur det slutar i kväll, så skall Timrå ha en eloge för denna säsongen, det är en grym prestation dom har åstadkommit hittills, och det är inte över än.... Tyvärr....