Jag håller med dig Danne! Jag menar, risken är stor att TIK spelar säsongens sista match, men det är just DÄRFÖR man skall gå på ikväll. Vi supportrar kan inte kräva av våra hjältar att de skall kämpa till sista droppen, om inte vi ens orkar lyfta våra feta ärslen från TV-soffan........
För övrig kan det "helt plötsligt" dyka upp biljetter relativt sent på en matchdag. Orsak? - återbud! Tro mig, jag har själv fått tag på biljetter på så sätt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag håller med dig Danne! Jag menar, risken är stor att TIK spelar säsongens sista match, men det är just DÄRFÖR man skall gå på ikväll. Vi supportrar kan inte kräva av våra hjältar att de skall kämpa till sista droppen, om inte vi ens orkar lyfta våra feta ärslen från TV-soffan........
För övrig kan det "helt plötsligt" dyka upp biljetter relativt sent på en matchdag. Orsak? - återbud! Tro mig, jag har själv fått tag på biljetter på så sätt.
KÄMPA TIK!!!!!!